PERSBERICHT – SEAT heeft een nieuwe rol als hoofdsponsor van het Spaanse nationale voetbalteam. De overeenkomst tussen de autofabrikant en de Koninklijke Spaanse Voetbalbond (RFEF) maakt van SEAT tot maart 2021 één van de hoofdsponsors. Alle leden van La Furia Roja krijgen als onderdeel van de samenwerking een SEAT tot hun beschikking.

Tijdens deze periode staat onder andere het FIFA WK van 2018 in Rusland op het programma, evenals de UEFA Euro 2020 die in elf landen wordt gespeeld. SEAT wil het merk met de overeenkomst nog dichter bij de fans brengen en de nationale en internationale zichtbaarheid verder vergroten.

Parallellen

SEAT-president Luca de Meo ziet parallellen tussen het Spaanse nationale voetbalteam en SEAT: het zijn beide winning teams die grote successen boeken. Het sponsordebuut van SEAT met het Spaanse nationale voetbalteam vindt op 3 juni aanstaande plaats tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Zwitserland in Villarreal. De overeenkomst omvat onder andere ook promotieactiviteiten met enkele spelers van het Spaanse nationale team.


0 reacties

Geef een antwoord

Avatar plaatshouder

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top